Instore Communication

 

Groot effect met Instore Communicatie
Instore communicatie wordt steeds meer een onderdeel van winkelen. 
Beeldschermen in winkels met informatie, reclame of infotainment komen steeds vaker voor. Instore communicatie biedt de mogelijkheid om op de juiste tijd en op een eenvoudige manier informatie over te brengen aan de juiste doelgroep. Bedien u instore beeldscherm eenvoudig met u smartphone of tablet ,vanaf iedere locatie.

Prikkel de consument
Instore communicatie is een ideaal middel om consumenten aan u te binden of te verleiden tot het kopen van bepaalde producten. Voorbijgangers moeten geprikkeld worden om te kijken. 
Hierdoor verhoogt u niet alleen uw omzet, maar u verhoogt ook bij de consument de kennis van uw assortiment.

Instore communicatie op maat
Screenlink heeft unieke software modules ontwikkeld waardoor er eenvoudig en snel informatie kan worden gewijzigd op elke gewenste locatie en op elk moment. U bepaalt wat er vertoond wordt via de instore
communicatie en wanneer. Als ondernemer kunt u vrijwel direct inspelen (en reageren) op het gedrag van uw klanten in uw zaak.


Screenlink Crosssharing.
CrossSharing is het delen van (eigen) informatie op andere locaties. Dankzij een uniek ingebouwd systeem is er de mogelijkheid ook anderen op uw beeldscherm toegang te geven en informatie te delen. 
Andersom kan uw eigen informatie getoond op andere locaties. U maakt deel uit van een besloten netwerk.
Als u informatie wijzigt op uw display(s), dan wordt deze wijziging meteen doorgevoerd op alle andere aangesloten locaties waar u toegang heeft.

Instore communicatie 
Aangezien er nog veel winkels zijn uitgerust met bijvoorbeeld een dvd- speler of USB Stick heeft Screenlink hier speciale oplossingen voor bedacht. Dergelijke systemen kunnen hiermee eenvoudig en snel worden omgebouwd naar een dynamisch systeem, zonder u overlast op de winkelvloer te bezorgen.